Denne bloggen er ikke lenger aktiv

TISS FØR DU DRAR.....

På hjemtur...

Bussturen fra Trondheim var av en merkelig karakter: Har du noen gang prøvd å tisse på doen i en buss? Det har sikkert de fleste av oss, men man går gjerne ikke før man absolutt MÅ!! Det er vi vel enige i.

Igår tror jeg bussen prøvde å ta igjen litt tapt tid, for inne på do måtte jeg klamre meg fast for ikke å ramle i skålen etter å ha tisset. Jeg strevde desperat med å få på buksen etter mitt lille besøk, og ble plutselig kastet vegg-i-mellom. I brøkdelen av et sekund tenkte jeg fortvilt på hva som ville skje om bussen plutselig krasjet.....
1. Ville jeg da bli liggende med hodet i skålen? - låkket ble raskt klasket ned!
2. Hvor blir det av all skiten? Ligger den i en beholder under, og ville det da eksplodert og jeg hadde fått tiss og bæsj fra andre besøkende ûber alles?
3. Hadde jeg blitt mer opptatt av nr 2. fremfor en brekt lårhals eller et kutt i hodet?
4. Hva ville skje om jeg døde? Ville de som fant meg holdt det hemmelig at de fant meg med buksa nede eller ville bildene av meg der på bussens toalett versert verden over?
5. Når du endelig kaver deg ut av kottet, oppdager du at alle hoder i den fullsatte bussen er vendt mot deg - da går det opp for deg at du har bannet så det gjomet etter - og du vakler deg skamfull tilbake på plassen din - nesten FREMST i bussen.......
6. Med baken endelig godt plassert i setet igjen, melder sjokktanken seg: HVOR MANGE MENN HAR BOMMET PÅ SKÅLEN DU NETTOPP HADDE ROMPA DI PÅ??

Noe å tenke på til neste gang man skal på en lang busstur kanskje!!!!!!
Så hør på hva din mamma alltid har sagt: TISS FØR DU DRAR!

Nå skal jeg på en liten bytur med barna mine, men vi skal IKKE ta bussen;)

Ha en flott dag med gode opplevelser - så snakkes vi senere:)

BIG HUGZ! :)

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hahahaha :)))
Jeg har og prøvd doen i en buss og sier som deg. Tiss før du reiser hihi :))
Sorry, men jeg ser deg for meg der du sitter der inne i det lille kottet hihi :)))
Herlig med en god latter :))
Herlig å ha deg hjemme igjen.. Savnet deg vettu ;)

Ha en fiiin helg..
Klem,Kari

Jorid + NOE Blog sa...

Heheheheh :-)
Er ikke beste måte å tisse på i en buss, når det er humper, svinger og fart! :-p

Koselig at du er hjemme igjen!
Ha en fin lørdag!
Klem Jorid

Blåbærpai sa...

Hahahaaaa!
Herleg å få fnise litt med deg!
God helg!

liven sa...

Helt enig....dette er ikke noe kjekt!!
Men må man så må man.......

ha en fortsatt fin helg:o)

Prinsesse Elin sa...

Først og fremst så var det kun du Nina som kunne ha kommet med en slik fengende overskrift. Supert det digger jeg. Å ja jeg har sitter der inne skvist mellom en mikroskopisk greie av en vask og en dorull holder i ekte plastikk. Lyset har slukket og det der betyr at jeg har sittet min tilmålte tid. Det som forundrer meg er at jeg som er som en fyrstikk hadde problemer med å få plass der inne men han som hamra på døra mens jeg var der var IKKE noen fyrstikk....Hvordan klarte han det???
Men det værste er jo hvis du har hatt skikkelig vont i magen. Rommet er jo så lite at det finnes ikke sjangs i havet at ikke det siver ut lukt....

The blog of MBW sa...

Welcome back, Nina. :-) Oh, no that would be embarrassing if something had happened while using the bathroom. It is hard using the bathroom while it is running and the space is very small too.

Have a nice day!

Guttemamma sa...

ha ha...utrolig morsomt! Utrolig hva en rekker å tenke på kort tid...godt å høre at det er bra med deg!!
Hilsen fra Anette

hvorfor ikke... sa...

hihihihihi!