Denne bloggen er ikke lenger aktiv

fineste papirfly i nabolaget...


Det nydelige papiret jeg hadde kjøpt i anledningen til pay-it forward, var som sunket i jorden.
Jeg lette overalt og under alt, men det var og ble borte. Underlig nok begynte det å dukke opp noen lekre papirbiter, esker og fly........ Jeg fulgte sporet!
Det viste seg at mine kjære sønner mente at det var ypperlig til papirfly!!
 Sikkert fineste papirfly i nabolaget noensinne....

Det var IKKE spesielt bedårende med to store gutter som trampet omkring her ute og sendte "luksusen" ned i hagen til naboen, men når dette er sagt, så skal det også nevnes at jammen tok de ikke affære og MALTE nytt gavepapir til meg!
Så her er det: Både papiret og Pay it forward gavene:D


Hei Hå!

2 kommentarer:

Gamlå sa...

Leeeeeeeeer, de barna de barna, men det var litt av ett papir de hadde laget som plaster på såret. Flotte var de.
Gratulere med vel overstått.
hilsen Gamlå

tinemor sa...

Tusen, tusen takk for kjempefin gave!!!!!!!