Denne bloggen er ikke lenger aktiv

Gull, sølv og krystaller av...

Flere bilder knipset av Drømmen om en eplehage:)

Hun tar så fine bilder, at jeg syns nesten jeg må publisere disse også.
Hun har kalt bildeserien for gull,sølv og krystaller!




Se på det bildet her da dere......det syns jeg var bare utrolig bra!!
Høna som sitter og beundrer krystallglassene;)












Takk igjen eplemor:D
Ellers så har jeg fått to nye awarder:)
Tusen hjertelig takk til Daisy, som jeg fikk denne av:) -og Tine, som valgte å gi denne til alle sine favorittblogger (på listen):)Siden det er så mange som har disse awardene, velger jeg denne gangen å gi de til alle splittra nye blogger, altså ikke mer enn en mnd gammel i Blogglandia. Kriteriet er at du ikke har den fra før:)
-Og skulle du mot formodning ikke ha vært innom disse hyggelige og kreative damene, bør du gjre det NÅ:D
Ha en deilig høstdag:)

4 kommentarer:

Ingerine sa...

Flotte bilder fra et flott hjem!

My home is my Castle sa...

Såå flotte bilder :))
Likte og hønebildet ;)

Ha en fin dag

Synnøve sa...

Så fine bilder og så mye fint du har.Ha en fin dag.

tinemor sa...

Så flotte bilder hun har tatt!
Men så har du mange fine ting å ta bilde av også ser jeg!
Fin tirsdag til deg.