Denne bloggen er ikke lenger aktiv

En fantastisk pinsehelg:D

Det har vært en fantstisk herlig pinsehelg!
Det har vært fullt hus hele helgen, fra fredag til mandag:) -Og som jeg nevnte i forrige innlegg, så har vi vært så heldig å ha besøk av Eplemors utrolig festlige midtimellom-mann:) Både voksne og barn har kost seg. Fredag var det bursdagsfest og lørdag var det grilling.
Ungene hadde vannkrig begge dagene, og med syv unger her, så ble det litt knapt med skiftet til slutt...he he, men det viktigste er jo at de hadde det morsomt:)
Det har vært et aldeles nydelig vær, unntatt igår. Men en fin dag ble det likvel, siden vi var en tur hos Eplemor da:)
Ellers så har jeg dilla på polkadotter i år, som dere kan se;) Både duk og pledd med prikker fra Kid. Syns jeg måtte utligne litt, -med noen stripete sitteputer.....
Ja, så var det stigen da.......-den har GRODD fast!!
Med andre ord ikke akkurat for mye brukt;)

 Det var alt fra meg idag, men det var mer enn bra nok det;)

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

den awarden er du jaggu fortjent!! Den flotte bloggen, de fine bildene og det flotte hjemmet... det oser av kreativitet her! Morsom er du også.. *S*

Supermom skal jeg bare kalle deg etter denne helgen altså!! og ikke være redd for mannen for disse sykepleierne kan ikke måle seg med deg uansett hvor søte de er!! *nikker med hode nå*

ha en fortsatt fin kveld..

prinsesselinn sa...

hei på deg du.
kjempefin blogg du haar,
men jeg lurer på en ting.
Jeg husker å ha fått høre at de 2greinene" som er på det øverste bilde lukter skikkelig dårlig nårdekommerinnendørs ?
stemmer ikke dette ?de er jo kjempefine , men jeg har ikke giddet åta de inn hvis hele huset luktet liksom ?
takknemlig klem for svar;-)

Drømmen om en eplehage sa...

Midtimellom har storkost seg hos dere i helgen,takk for at han fikk komme:)

Så bra du fikk award du også, det fortjente du! Fru Fjellhammer jukset seg elegant utav dilemmaet hun og gjorde ALLE glade. Ja, ja det er godt noen er elegant snartengt. He, he, he. (regner med du leser dette Fru F)

Jeg har lagt langflat i dag og heldigvis sov gullet i 4strake timer, for det gjorde jeg også. Og i morgen skal jeg på jobb.... hulk, synes synd på meg selv. Men skal ut å handle blomster med mamma etterpå, hvis ikke det blir sen dag, så da får jeg holde motet oppe.
Eplekarten er skjev i ryggen så her er det jaggu skralt. Og jeg som har bestemt at VI skal gjøre så mye. Ha, ha, ha!

Skoene til midtimellom er ikke tørr enda.... Glad jeg ikke sto midt i den krigen! :0)

Ha en fin dag i morgen, nå skal jeg bysse lalle.
Klem på klem!
Og rosene er helt nydelige, til og med karten komenterte! Takk, snuppa!

Livy sa...

Heisann!
Ja ikke sant det har vært en herlig helg! Deilig med sol og morro! Håper uken som kommer blir like bra!

Ønsker deg en fin start på uken!
*klem*

Min Verden sa...

hehe! Måtte le litt av stigen som var grodd fast. Det er herlig å få innsikt i andres svakheter. Det blir ikke så farlig å være svak og slapp selv da! Polkadottene i år liker jeg også. Jeg kjøpte en kopp fra Green gate. Datteren min ble litt lang i ansiktet da koppen min var helt prikk lik hennes nye bikini. Farge og dottstørrelse... Ha en fin uke. hanne