Denne bloggen er ikke lenger aktiv

Lillebror har bakt kake...

Storebror ble 12 år igår, og lillebror på 10, lagde sjokoladekake til ham:D
Den var kjempefin og kjempegod:)
Det gjorde han heeelt alene, uten innblanding fra mor....har jeg en kommende konditor i huset skal tro;)
Her er kaken:

Big-brother was 12 years old yesterday, and his little-brother made him a cake:)

-Og mens jeg sitter her og blogger, kommer eldstemann inn med denne flotte buketten.....er ikke jeg heldig, så vet ikke jeg;D

8 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Så koselig blogg du har,fant deg via norske interiørblogger!!Flotte bilder ,og inspirasjon har hos deg!!

Så veldig god ut den sjokoladekaken!!
Få vann i munnen, hmmmmm. Sjokoladekakebakeren har laget en flott kake:-)

Ha en forsatt fin søndag!!
okey at jeg linker deg hos meg??

Fru Fjeldhammer sa...

så flink lillebror er det må jeg si, dette er en fremtidig baker!! Jeg er hundreprosent sikker på at den smakte bedre enn prinsessekaka, for den smaker ugg ugg!!

Synd jeg ikke fikk med meg innlegget ditt om anonym *S* men jeg brydde meg ikke noe om H*N heller... anonym er anonym, meget fege!!

klem

liven sa...

For en skjønn lillebror!!
Hils han å si at den ser ordentlig god ut!!
Ha en fin kveld:O)

silje-sin sa...

jo, du er virkelig heldig:) To flotte barn og en snill man, kan man bedre ha det?:) Ha en flott søndag! klem fra silje.

Tulip sa...

Jøss for en kjekk og flink gutt! Og så helt alene da!?
Jeg er imponert. Tenker den var god også...
Tulip

Drømmen om en eplehage sa...

Gratulerer med gårsdagen og det var ikke meningen å lure dere. He,he,he!

Så flink han har vert å lage kake. Kreativt! Fikk vann i min munn med sjokolade abstinenser.

Koselig med selv-plukk bukett på bordet også. Finnes ikke finere buketter enn de. Gleder meg til sommerengblomsterbuketter! (Er det ett ord, i så fall laaaangt)

Ha en strålende ukestart og bli frisk som en fisk fort.
Klemmer på avstand!

Drømmen om en eplehage sa...

Du burde fått en egen award!
Byttet header flest ganger. Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,
ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,h.... Host, hark!


Hva sker i villa luftslottet for tiden dah?

Barbara sa...

SENDING OUT A HAPPY BIRTHDAY!!!

BIG HUGZ!