Denne bloggen er ikke lenger aktiv

SNART 40 OG FAB

Lykke!
Bildet lå i innboksen min, det smilte mot meg
-og satte sideflesket i et annet perspektiv.....

ll
Når jeg ble 20 - da følte jeg meg voksen, veldig voksen.
Når jeg ble 30 - følte jeg at jeg ble så uhorvelig gammel.
Når jeg nå går inn i en ny epoke: 40 årene, så kjennes det helt fint ut.
Jeg føler meg ung og vital og better looking than ever.
-og 50 blir vel de nye tenårene....
..
Jovisst bekjempes rynkene og hengemagen iherdig - og sideflesket har fått selskap av "Fru valke",
 men dette håndteres nå med den største selvfølge i  Photoshop!
Med andre ord er det altså  ingen grunn til å få panikk,
 selv om man føler seg feit, førti og ferdig!
,lll
Toget med flaue følelser og rødmende kinn forsvant i en sky av livet.... 
 -og grimaser er igjen like morsomt enten man nærmer seg 40 eller 4 år:D
,,,
Bildene er tatt av Drømmen om en eplehage og Villa Luftslottet
usjenert satt sammen av Drømmen om en eplehage.

mmVenskab forynges, når den ældes.
Johanne Luise Heiberg
...
 Du har nå blitt presentert for
Drømmen om en eplehage og Villa Luftslottet,  i særdeles yndige positurer ;)

Tør du vise oss dine?

Ha en FABULOUS pinse!


6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

jepp.. Du har helt rett ;)
Når man blir 50 går man rett tilbake til tenårene haha :))

Huff.. nei.. helt ærlig var det grusomt å bli 50.. Gå mot 60 !!!!!!
Men, ingenting å gjøre med det, det kan heller ikke stoppes og alternativet er jo ikke noe man vil snakke om da.....
Jeg føler meg voksen og vet jeg er over 50, men inni meg er jeg enda en jentunge som liker å gjøre grimaser jeg og, og jeg gjør det mye sammen med mine barnebarn hihi.. Veldig viktig å beholde barnet i seg og jeg har alltid sagt at man er ikke voksen før man tør å være barnslig :))

40 år og fab... helt enig med deg :)) Flotte bilder av to flotte jenter !!!!
jeg har det helt topp og livet er bare herlig :)))

Jeg vet hvem som er hvem av dere, skal jeg si det høyt eller ;)
Ha en fin dag og nyt livet Nina !

Klem,Kari

Anonym sa...

Hei!
Det er slett ikke så verst å være 60 heller! Føler meg egentlig bare som 23. Hvordan går det med eksamenforberedelsene? Ser at du er satt opp på Otta. Skal du dit?
Jeg jobber heller i hagen enn å lese for tiden - og det er jo ikke så helt bra med tanke på muntlig ex.
Flott siden din nå!
Klem fra din medstudentine inne i fjorden.

Torunn sa...

For noen utrolig vakre damer! :D selv med grimaser;)

Unknown sa...

Herlige bilder av livlige jenter!!

Ha en flott uke:)

Klem Linda

Bente sa...

Supre bilder. Fulle av livsglede og naturlig skjønnhet!!
Plutselig var det ikke lenger så skummelt å ha kun 1 år igjen til 40:)

Lisas hjem og skatter sa...

Herlige og levende bilder :) flotte er dere!!!